PATŘÍTE K LIDEM, KTERÝM NENÍ LHOSTEJNÝ JEJICH ŽIVOT A RÁDI BYSTE NA SOBĚ PRACOVALI?
UČÍTE SE RÁDI NOVÝM VĚCEM A MÁTE ZÁJEM O ZLEPŠENÍ VAŠEHO ŽIVOTA?
PAK JSTE TADY SPRÁVNĚ.
SPOLEČNĚ SE MNOU SE BUDETE ROZVÍJET, PRACOVAT NA SPLNĚNÍ SVÝCH SNŮ, DOZVÍTE SE SPOUSTU ZAJÍMAVÝCH INFORMACÍ A NAUČÍTE SE NOVÝM VĚCEM, KTERÉ VÁM USNADNÍ ŽIVOT.
ALE NIC NENÍ JEN TAK. V PRVNÍ ŘADĚ MUSÍTE CHTÍT VE SVÉM ŽIVOTĚ NĚCO ZMĚNIT.
PŘEJI VÁM HODNĚ VYTRVALOSTI, TRPĚLIVOSTI A ODVAHY NA CESTĚ ZA SVÝMI SNY.

SHABANA

JAK NA HUBNUTÍ

Proč při běhání nezhubnete

30. července 2014 v 8:09 | Shabana
Milí přátelé a především příznivci běhu,
mám zde pro vás slíbený článek o možných příčinách, proč při běhání nezhubnete. Snad vám to pomůže svůj běh přizpůsobit tak, abyste nějaké to kilo nakonec dolů přece jen dostali.

A nyní již těch 7 příčin:

1. Běhání na stejnou vzdálenost a stejným tempem může zastavit úbytek na váze.
- naše těla pro hubnutí a udržování hmotnosti preferují rozmanitost a to buď tím, že zpomalujete (např. trénink na nižší srdeční frekvenci) nebo přidáváním rychlostních intervalů

2. Silový trénink je důležitý. Nevynechávejte ho!
- silový trénink je zásadní pro zvýšení metabolismu, tónování a vyvážení svalů pro běh a prevenci úrazů
- běh sám o sobě neformuje horní část těla a nevytváří silné jádro

3. Příliš mnoho fyzického stresu uvolňuje hormony, které vedou k ukládání tuků.
- vaše tělo nemůže poznat rozdíl mezi sprinty pro zábavu nebo během před medvědem
- jakmile přidáte vzdálenost běhu nebo zvýšíte četnost rychlostních tréninků, může se vaše tělo začít cítit ve stresu a zvýšit hladinu kortizolu (což vede ke zvýšení ukládání tuků v těle, a to zejména kolem břicha)

4. Strava s vysokým obsahem cukru a zpracovaných sacharidů nevede ke ztrátě hmotnosti.
- běžci jsou notoricky známí doplňováním paliva bagetami a koláčky
- rafinované sacharidy jsou přeměněny na glykogen a tělo ukládá to, co nepoužije, jako tuk
- nadmíra sladkostí může také vést k inzulinové rezistenci, závislosti na cukru a přemnožení kvasinek ve střevech

5. Nedostatek spánku vykolejí hubnutí.
- vynechávání spánku ovlivňuje hormony, které pomáhají regulovat naše chutě
- vyčerpání u nás také způsobuje to, že toužíme po rychlé energii (cukru a rafinovaných sacharidech)

6. Přemíra paliva pro běhy znamená více sacharidů

7. Přecitlivělost na některé potraviny může ztěžovat hubnutí.
- často se stává, že trpíme přecitlivělostí na potraviny, po kterých toužíme
- tyto potraviny mohou vést k zánětu a obtížnosti absorbovat živiny, což může způsobit další chutě a přejídání
- mnoho běžců trpí inzulinovou rezistencí a přemnožením kvasinek ve střevech

Pokud máte rádi běh, není třeba ho omezovat. Nicméně je důležité hledat rovnováhu mezi fitness a výběrem potravin a dávat pozor na všechny zprávy z vašeho těla, takže můžete zjistit, co funguje a co je pro vás nejlepší.

ZDROJ: http://hubnuti.doktorka.cz/7-moznych-pricin-proc-pri-behani-nehubnete

Tak co, běžci, co vyzkoušíte jako první při svém dalším vyběhnutí?

Přeji všem běžcům a běžkyním skvělé zážitky při běhání a těm, co chtějí zhubnout, nějaké to kilo dole.

Mějte se krásně.

Shabana

http://www.kurzyproradost.cz/?a_box=5dcf74vk

 
 

Reklama
2ban-234x60.gif